Alla som har varit snälla mot mig ska få många presenter

AAAAAAAAAAAH!
Jag kanske är den enda i nästan hela sveriget som inte är bakis idag? feeling kinda good though.
Sitter ute på landet med en ettåring hängades och slemmandes brevid mig på stolen som hela tiden stirrar upp på mig med sina stora blåa ögon. SÖTUNGE.
Midsommar spenderades alltså för mig på hemmaplan med tårta, gratis mat och lite drinks, det kändes helt okej, helt okej.
Så så är det med det.

Imorgon.
Imorgon flyttar jag mitt pick och pack 25 minuter västerut. Jag har i princip redan lämnat skutan med andra ord, jag har sovit min sista natt där och packat ihop nästan allt.
Imorgon följer mig alltså ett fullspäckat schema som innebär kungens kurva, tyresö, kungsholmen samt hässelby som slutstation. Imorgon kväll kommer Camilla på besök och då ska allt vara klart! Tro mig, det kommer vara klart.

Ja ja, så är det med det.
Detta var alltså mitt goodbye inlägg i skutans blogg. Jag lovar att komma på besök.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0