Herregud

Idag är jag riktigt, riktigt förvirrad.
Jag har så fruktansvärt mycket intryck och komihåg att smälta och fixa och dittan och dattan så jag vet knappt vad jag själv håller på med.

Något som jag vet är i alla fall följande:
Den 21 juni lämnar jag skutan för att prova på det stora livet i mitt lilla place.
Denna dag (som förhoppningsvis är solig) så kommer min gode far från örebro för att hjälpa till med detta.
Om ni få själar där ute som faktiskt läser denna blogg känner att ni vill ge en hjälpande hand denna dag, så är ni mer än välkomna, jag bjuder på saft och kakor på balkongen!

Till dess ska jag försöka fixa mina komihåg och så vidare.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0