aj aj aaaaaaaj ajabaja

Det glädjer mig rebecca att du haft en go dag. min har varit suverän för jag har varit så jäkla rolig från morgon till kväll. de första timmarna trevade jag lite på min, för dagen, extremt sinnesjukt perfekta humor där skämten kom som på rullande band. nu däremot känns det som Gud har hunnit ikapp dagens arbete och insett att det har blivit obalans i fördelningen av humor och eftersom jag har varit så (ursäkta) JÄVLA rolig så rättar han nu detta genom att ge mig en extrem smärta i partiet av kroppen iallafall jag kallar magen. det gör så =!"()"#/(¤"&/¤"&/# ont!!!!! istället för att fortsätta köra min one-man show här hemma framför publiken (vars antal förövrigt skulle stiga med 100% då min syrra kommer hem) så sitter jag nu och ojar och kvider och snart...snart börjar jag grina.
ajjjjjjj aaaaaaaaaaaaaaj
varför ska man behöva lida för att man är rolig?
AJJJJJJJJJJJJJJjj
hejdå era j*vlar

Kommentarer
Postat av: Stalin

om ni vill att jag ska göra nått inlägg så ska jag ha en egen kategori! annars bajs

2009-11-19 @ 02:40:17
Postat av: c

om du verkligen levde upp till ditt smeknamn skulle du väl inte fråga?

2009-11-20 @ 13:02:47
Postat av: stalin

det är ingen fråga, det är ett hot! bajs

2009-11-22 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0