En bra morgon

Igår var världens tråkigaste dag. Den var hemsk. Jag vill glömma den. Den är glömd.

Idag vaknade jag och tittade ut genom fönstret och möttes av ett iskallt och soligt Stockholm. Jag tänkte att idag kommer bli en bra dag och kokade lite kaffe.
I denna stund sitter jag alltså här och sippar på coops fantastiskt goda (försöker hålla den goda attityden uppe) instant café med weeping willows som fyller lägenheten.
Talade ett par ord med Johan som sa åt mig att trotsa kylan och ha klänning på mig, så fick det bli och jag fryser lite, men det gör inget, för klänningen är blommig och jag är töntig men det gör vardagen lite roligare.
Om en stund ska jag vandra mot jobbet för att springa på löpband (ja, för er som inte visste det, jag har börjat träna. Högst otroligt, men helt och fullt sant!) och tala allvar med Marina. Sedan ska jag spendera kvällen med att jobba. Jag känner att det kommer bli bra, en bra kväll, en bra dag.
Nya tag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0