Gör entré igen

Jaha, jodå. Ja..
Camilla tänkte att vi skulle styra upp det här med bloggande igen. Jag tycker att det är ett trevligt initiativ och tänker därför bloggdebutera igen.

I detta nu sitter jag i min nuvarande boning som ligger endast ett stenkast från skutan. Jag kan se taket härifrån. Eller ja..alla tak på alla hus över hela norra stockholm, men det är en annan femma (och nej, jag kan inte sluta skryta, jag är för nöjd för det) och jag försöker hitta inspiration till något som kan komma att bli ett fruktansvärt dåligt blogginlägg. Som sagt dock, jag gillar initiativet och stöttar det därför genom att bidra lite.

I vanlig ordning ska jag upp och springa runt på en buffé tidigt som satan imorgon, men efter det har jag i alla fall den dejt med malin att se fram emot, så dagen kanske blir händelserik i alla fall. Man vet ju aldrig.
Nu tänkte jag blasta stereon med lite Band of horses och dansa runt till utsikten av ett så gott som nattsvart stockholm och minnas förra hösten, men se fram emot det som komma skall resten av detta år mer.


Välkommen tillbaka bloggen, jag saknade dig lite. Lite.


Kommentarer
Postat av: cam

DIN UTSIKT ÄR UTOMJORDISK!

2009-10-27 @ 17:51:44
Postat av: cam

i helgen borde vi testa broteorin!

2009-10-27 @ 17:52:55
Postat av: rebecca

jag vet fortfarande inte var broteorin är??!?!

2009-10-31 @ 12:22:21
URL: http://kvarteretskutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0